Veiligheid

veiligheid op de eerste plaats

Veiligheid in en om de auto is belangrijk voor zowel de klant, als de chauffeur. Met een uitgebreide screening van de chauffeurs, cashloos betalingen en de nieuwste technologie zorgen wij ervoor dat iedereen veilig is en veilig blijft.

Kies een ervaren chauffeur

Een chauffeur selecteer je niet alleen op prijs, maar ook op basis van ervaring, uitstraling en recensies van andere Sjauf gebruikers. In de app kies je de chauffeur die het beste bij je past.

 

Sjauf toont jou uitgebreide profielinformatie van iedere chauffeur. Druk op 'meer info' om meer te weten te komen over de opleiding, dagelijkse bezigheden en ervaring van de chauffeur. Hierdoor weet je van tevoren, wie er vanavond in jouw auto zal rijden.

Screening van chauffeurs

Alle chauffeurs op het Sjauf platform zijn uitgebreid gescreend, gestest en in het bezit van een verklaring omtrent gedrag (VOG).

 

Alleen wanneer je aantoonbare rij-ervaring hebt, sociaal in de omgang en gastvrij bent, krijg je als chauffeur toegang tot Sjauf. Zo zorgt Sjauf dat ervaren chauffeurs voor iedereen binnen handbereik zijn.

Meer Informatie (VOG)

Altijd een Helpdesk aanwezig

085-3035924

Direct iemand aan de lijn

Wanneer je een korte vraag of opmerkingen hebt, wil je niet een uitgebreid keuzemenu doorlopen. Ons serviceteam staat dag en nacht klaar en helpt totdat je tevreden bent.

 

Persoonlijk feedback geven

Wij willen graag dat je jouw ervaring met Sjauf met ons deelt. Op deze manier kunnen wij onze service en techniek continue verbeteren, en maken wij Sjauf iedere dag een stukje beter.

Veelgestelde Vragen

Heb je geen antwoord kunnen vinden op jouw vraag of wil je gewoon meer te weten komen over Sjauf?

 

Kijk dan eens bij onze veelgestelde vragen en lees van andere klanten aan ons hebben gevraagd!

Naar veelgestelde vragen

De meest gestelde vragen

Direct antwoord op de meest voorkomende vragen.

  • >    Waar vind ik de Sjauf app?

    Sjauf is voor iOS in de appstore te downloaden op iPhone, iPad en iPod Touch. Zorg er wel voor dat je IOS 9.0 of nieuwer hebt.

     

    De Sjauf app voor gebruikers is te herkennen aan de witte achtergrond met het rode Sjauf logo, deze app moet je downloaden wanneer je een chauffeur wil boeken. De Sjauf Pro app is te herkennen aan de zwarte achtergrond met het witte Sjauf logo. De Sjauf Pro app is bedoeld voor de chauffeurs van Sjauf en is alleen te downloaden wanneer de chauffeur toegang wordt verleend tot het platform. Deze app is dus niet voor gebruikers bedoeld.

  • >    Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?

    Je wachtwoord kun je alleen wijzigen wanneer je uitlogt en vervolgens op ‘wachtwoord vergeten’ klikt. Je ontvangt dan een e-mail waarmee je een nieuw wachtwoord in kunt stellen.

  • >    Op welke manieren kan ik betalen in de Sjauf app?

    Op dit moment werkt de betaling van Sjauf alleen door middel van je creditcard. Deze gegevens voer je slechts één keer in, bij het creëren van je persoonlijke account.

  • >    Hoe kan ik een btw-factuur van mijn betaling opvragen?

    Direct na bevestiging van een rit ontvang je een email met betalingsbewijs, hierin vind je een link waarmee je een btw factuur aan kunt vragen. Dit kan door een mail naar support@sjauf.nl te sturen.

  • >    Wanneer ontvang ik een bod op mijn ritaanvraag?

    Z.s.m. aanvraag: Binnen 15 minuten ontvang je een drietal originele biedingen van verschillende chauffeurs. Naast het geboden bedrag waarvoor zij de rit graag uitvoeren, zie je een foto van de chauffeur, de rating van de betreffende chauffeur en de verwachte tijd van arriveren op het vertrekadres.

    Later aanvraag: Wanneer je de rit 3 uren of minder voor de aanvang aanvraagt, ontvang je binnen 15 minuten biedingen. Wanneer je tussen 3 en 6 uur van te voren aanvraagt ontvang je binnen 30 minuten biedingen van de chauffeurs. Vraag je tussen de 6 en 24 uur van te voren een rit aan dan kun je tot 6 uur voor de rit biedingen verwachten. Naast het geboden bedrag waarvoor zij de rit graag uitvoeren, zie je een foto van de chauffeur, de rating van de betreffende chauffeur en de verwachte tijd van arriveren op het vertrekadres.

  • >    Hoe kan ik mijn chauffeur bereiken?

    Direct na het bevestigen van de rit, verschijnt informatie over jouw chauffeur op je ‘dashboard’. Je kunt de chauffeur bellen via de app, door op het vlak ‘bellen’ te klikken. Binnenkort kun je ook via de een chatbox in de app berichten naar je chauffeur sturen.

     

    Jouw chauffeur stuurt 15 minuten voordat hij bij de vertreklocatie is een bericht. Zo weet je exact wanneer hij of zij er is en kun je daar alvast rekening mee houden. De chauffeur zal altijd even bellen wanneer hij gearriveerd is. Hij blijft na arriveren 15 minuten op locatie wachten zodat je de tijd hebt om hem/haar te vinden.

  • >    Worden de chauffeurs door Sjauf gescreend?

    Alle chauffeurs die toegang hebben tot het platform Sjauf zijn uitgebreid gescreend. Alle chauffeurs beschikken over een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG). Verder worden de chauffeurs van Sjauf uitgebreid getoetst op gebied van gevarenherkenning en verkeersinzicht. Alle chauffeurs ondergaan deze uitgebreide testen voordat zijn biedingen uit kunnen brengen op ritten.

Gebruikers

Chauffeurs

FAQ

Sjauf HQ

Goudsesingel 136

3011 KD Rotterdam

Nederland