Locaties

In Heel de Randstad beschikbaar

Sjauf is vanuit heel de Randstad toegankelijk. Doordat de chauffeurs niet alleen in de grote steden wonen, maar ook in de kleinere dorpen, bieden we iedereen de mogelijkheid om veilig thuisgebracht te worden. Waar je ook in de Randstad woont.

chauffeurs uit jouw eigen buurt

De chauffeurs van Sjauf wonen verspreid door Nederland. Hierdoor is er altijd wel een chauffeur in de buurt die jouw rit kan rijden. Doordat de chauffeurs hun reistijd efficient kunnen inplannen, is het mogelijk om de kosten van een rit zo laag mogelijk te houden.

 

Anders dan bij veel taxidiensten, verhoogt Sjauf de ritprijzen niet op de drukke momenten. Het zijn de chauffeurs die bepalen wat de prijs van de rit is, en die bieden allemaal individueel op jouw rit.

In de app je locatie selecteren

Sjauf is een slim & betaalbaar alternatief voor het onhandige openbaar vervoer en de prijzige taxi.

Wij maken het boeken van een rit zo eenvoudig mogelijk met de mogelijkheid om in de app je locatie via een kaartweergave door te geven. Zo hoeft je niet altijd te weten op welk adres je bent en verzeker je jezelf ervan dat je altijd op de juiste plek wordt opgehaald.

085-3035924

Wij zijn er 24/7 om te helpen

Direct iemand aan de lijn

Wanneer je een korte vraag of opmerkingen hebt, wil je niet een uitgebreid keuzemenu doorlopen. Ons serviceteam staat dag en nacht voor je klaar en helpt totdat je tevreden bent.

 

Persoonlijk feedback geven

Wij willen graag dat je jouw ervaring met Sjauf met ons deelt. Op deze manier kunnen wij onze service en techniek continue verbeteren, en maken wij Sjauf iedere dag een stukje beter.

Veelgestelde Vragen

Naar veelgestelde vragen

Heb je geen antwoord kunnen vinden op jouw vraag of wil je gewoon meer te weten komen over Sjauf?

 

Kijk dan eens bij onze veelgestelde vragen en lees van andere klanten aan ons hebben gevraagd!

De meest gestelde vragen

Antwoorden op de dingen die het eerst in je opkomen.

  • >    Waar vind ik de Sjauf app?

    Sjauf is voor iOS in de appstore te downloaden op iPhone, iPad en iPod Touch. Zorg er wel voor dat je IOS 9.0 of nieuwer hebt.

     

    De Sjauf app voor gebruikers is te herkennen aan de witte achtergrond met het rode Sjauf logo, deze app moet je downloaden wanneer je een chauffeur wil boeken. De Sjauf Pro app is te herkennen aan de zwarte achtergrond met het witte Sjauf logo. De Sjauf Pro app is bedoeld voor de chauffeurs van Sjauf en is alleen te downloaden wanneer de chauffeur toegang wordt verleend tot het platform. Deze app is dus niet voor gebruikers bedoeld.

  • >    Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?

    Je wachtwoord kun je alleen wijzigen wanneer je uitlogt en vervolgens op ‘wachtwoord vergeten’ klikt. Je ontvangt dan een e-mail waarmee je een nieuw wachtwoord in kunt stellen.

  • >    Op welke manieren kan ik betalen in de Sjauf app?

    Op dit moment werkt de betaling van Sjauf alleen door middel van je creditcard. Deze gegevens voer je slechts één keer in, bij het creëren van je persoonlijke account.

  • >    Hoe kan ik een btw-factuur van mijn betaling opvragen?

    Direct na bevestiging van een rit ontvang je een email met betalingsbewijs, hierin vind je een link waarmee je een btw factuur aan kunt vragen. Dit kan door een mail naar support@sjauf.nl te sturen.

  • >    Wanneer ontvang ik een bod op mijn ritaanvraag?

    Z.s.m. aanvraag: Binnen 15 minuten ontvang je een drietal originele biedingen van verschillende chauffeurs. Naast het geboden bedrag waarvoor zij de rit graag uitvoeren, zie je een foto van de chauffeur, de rating van de betreffende chauffeur en de verwachte tijd van arriveren op het vertrekadres.

    Later aanvraag: Wanneer je de rit 3 uren of minder voor de aanvang aanvraagt, ontvang je binnen 15 minuten biedingen. Wanneer je tussen 3 en 6 uur van te voren aanvraagt ontvang je binnen 30 minuten biedingen van de chauffeurs. Vraag je tussen de 6 en 24 uur van te voren een rit aan dan kun je tot 6 uur voor de rit biedingen verwachten. Naast het geboden bedrag waarvoor zij de rit graag uitvoeren, zie je een foto van de chauffeur, de rating van de betreffende chauffeur en de verwachte tijd van arriveren op het vertrekadres.

  • >    Hoe kan ik mijn chauffeur bereiken?

    Direct na het bevestigen van de rit, verschijnt informatie over jouw chauffeur op je ‘dashboard’. Je kunt de chauffeur bellen via de app, door op het vlak ‘bellen’ te klikken. Binnenkort kun je ook via de een chatbox in de app berichten naar je chauffeur sturen.

     

    Jouw chauffeur stuurt 15 minuten voordat hij bij de vertreklocatie is een bericht. Zo weet je exact wanneer hij of zij er is en kun je daar alvast rekening mee houden. De chauffeur zal altijd even bellen wanneer hij gearriveerd is. Hij blijft na arriveren 15 minuten op locatie wachten zodat je de tijd hebt om hem/haar te vinden.

  • >    Worden de chauffeurs door Sjauf gescreend?

    Alle chauffeurs die toegang hebben tot het platform Sjauf zijn uitgebreid gescreend. Alle chauffeurs beschikken over een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG). Verder worden de chauffeurs van Sjauf uitgebreid getoetst op gebied van gevarenherkenning en verkeersinzicht. Alle chauffeurs ondergaan deze uitgebreide testen voordat zijn biedingen uit kunnen brengen op ritten.

Gebruikers

Chauffeurs

FAQ

Sjauf HQ

Goudsesingel 136

3011 KD Rotterdam

Nederland